چالش‌های داغ فروش فناوری

hormozgan-techmart

فروش فناوری می‌تونه یه کار خیلی دشوار و همزمان جذاب باشه. ولی باید بدونید که راه خرید و فروش فناوری نسبت به محصولات سنتی یکم متفاوته و چند تا مشکل رایج هم داره که باید باهاشون دست و پنجه نرم کرد.

هر روز دنیا یه کم بیشتر داره پیشرفت می‌کنه، و اون چیزی که اول جدید بوده الان دیگه بی‌رنگ و بو و تکراری شده!

فروش فناوری کار تاپیه! یه جورایی مثل شبکه‌های اجتماعیه، دست به دست میره و از زبون به زبون می‌چرخه. یعنی باید همه‌جا حضور داشته باشید و مشتری رو از هر طریقی که می‌شه مخاطب خودتون کنید.

اینجاست که بازی شروع میشه! باید راه‌های جدید و خلاقانه‌تری برای جذب مشتری پیدا کنید. از تبلیغات اینترنتی و تبلیغات اجتماعی گرفته تا رویدادهای خاص و جذاب، همه این‌ها برای جذب مشتری کاربرد داره.

یه نکته دیگه هم که باید بهش توجه کنید اینه که بعضی از فناوری‌ها چیزهای جدید و عجیبین و این باعث میشه که مشتریا گیج بشن!

پس باید با زبان ساده و قابل‌فهم محصولاتتون رو توضیح بدید و نشون بدید که چطور اونا می‌تونن به روند زندگی و کسب و کارشون بهبود ببخشن.

حالا به این دقت کنید که تو فروش فناوری، رقابت زیاده. مثل کلاس فیزیک دبیرستان، همه دارن تلاش می‌کنن تو این رقابت برتر بشن. پس باید نقاط قوتتون رو به خوبی شناسایی کنید و نشون بدید که چرا محصول شما بهتر از رقباست. با مثال‌ها و تجربیات موفقیت‌آمیزتون دل مشتری‌هاتون رو بدست بیارید و اونارو برای خرید محصولتون ترغیب کنید.

در آخر هم نگران نباشید که فرآیند خرید طولانی‌ شده.

یکی از دلیل‌هایی که فروش محصولات فناورانه طولانیه، اینه که فناوری‌ها به‌سرعت پیشرفت می‌کنن. یعنی اون چیزی که الان جدیده توی چند روز بعد ممکنه قدرتش کم بشه و بازاری نداشته باشه.

خلاصه اینه که فروش محصولات فناورانه یه ماجراجویی طولانی‌ مدته. باید مراحل مختلف رو با دقت و هوشمندی طی کنیم

صبور باشید و با حوصله پیش برید، قطعاً نتیجه‌ی خوبی می‌گیرید.

خبر خوب این که سنجش دانش صنعت جنوب،به عنوان کارگزار فن بازار منطقه ای استان هرمزگان،به شما کمک می‌کنیم تا چالش‌های فروش محصولات فناورانه رو به راحتی حل کنید و مثل یک راهنما در کنار شما هستیم تا با موفقیت به اهداف فروشتون برسید